Spørgsmål & svar

Har du et spørgsmål om transport, så finder du svaret her

Finder du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Transport Tilbud på 71 96 92 92 på hverdage mellem 10:00-15:00.


1Hvor finder jeg priser, hvis jeg vil sende gods via Transport Tilbud?

Transport Tilbud er er en online formidling. Vi formidler tilbud på transport mellem vognmænd og kunder over hele landet baseret på dine behov. Det er derfor umuligt at fortælle hvad en transport koster, før du har indsendt dine ønsker til transporten til os. Du kan definere transporten via denne formular.

2Kan jeg bestille en transport via hjemmesiden?

Ja, du kan sagtens bestille et tilbud på transport fra Transport Tilbud - klik her for at bestille et tilbud på transport.

.
3Er mit tilbud på transport bindende?

Nej, du vælger selv om du vil takke 'ja tak' eller 'nej tak' til de tilbud du modtager fra transporttilbud.

4Jeg ønsker at bestille en transport. Hvor henvender jeg mig?

Du skal starte med at ligge din opgave ud på Transport Tilbud, derefter vil du begynde at modtage dine tilbud - det kan du gøre fra denne formular. Du kan ikke ringe til os for at bestille et tilbud - du er nødt til at bruge formularen, så vi er sikre på at få alle relevante oplysninger.

5Er det muligt at bestille en transport med levering til et bestemt tidspunkt?
Ja, det kan du sagtens gøre via vores formular, som du finder ved at klikke her.

6Er det muligt at bestille en forsendelse med indbæring?

Ja, du skal bare sætte et flueben i kontaktformularen, hvis du ønsker indbæring. Husk at angive hvor mange mennesker du ønsker.

7Kan man bestille tilbud på transport af farligt gods?

Ja, det kan du godt. Transporttilbud.dk har tilknyttet vognmænd, der er eksperter i farligt gods (ADR).

8Jeg har noget gods, der skal fragtes med kran. Kan jeg bestille et tilbud på dette?

Ja, det kan du sagtens. I vores kontaktformular skal du vælge " Specialopgave" på step 1. Herefter skal du definere din transport så præcist som muligt. Dvs. hvis du ønsker en transport af et legeskur, skal du give så mange oplysninger som muligt, så vognmanden kan give dig den rigtige pris.

9Jeg har en forsendelse til udlandet. Kan jeg bruge Transport Tilbud til dette?

Ja, det kan du godt. Når du definerer din transport via vores formular, skal du angive den adresse, godset skal leveres til. Det kan sagtens være en adresse i udlandet.

10Er min forsendelse forsikret under transporten?

Du kan tegne en transport forsikring gennem Transport Tilbud, prisen afhænger af værdien af dit gods.

11Stiller jeres vognmænd krav til, hvordan mit gods skal være emballeret?

Dit gods skal være forsvarlig emballeret, så den kan tåle almindelig transport. Hvis godset kræver ekstra emballage, skal du huske at gøre opmærksom på dette når du ligge din opgave ud på Transport Tilbud.

12Kan jeg få sporet min forsendelse?

Alle de vognmænd vi har lavet aftale med, har GPS-sporing. Det er dermed muligt for vognmanden at følge dit gods fra afhentning til levering.

13Jeg var ikke hjemme da vognmanden forsøgte at levere til mig. Hvad gør jeg?

Du skal kontakte vognmanden direkte. Deres kontaktinformation modtog du, da du bestilte ordren. Kan du ikke få fat i vognmanden er du velkommen til at kontakte Transport Tilbuds kundeservice, alle hverdage mellem 10:00-15:00. Du er selvfølgelig altid velkommen til at sende en mail til os på kundecenter@transporttilbud.dk

14Får jeg et fragtbrev på min opgave?

Ja, vognmanden får et fragtbrev tilsendt af Transport Tilbud, som de skal have med ud på opgaven. Derfor er det vigtigt at du udfylder kontakt formularen så præcist som muligt.

15Min forsendelse er gået tabt under transporten. Hvad gør jeg?

Det er vi utrolig kede af at høre og det sker heldigvis sjældent. Kontakt os med det samme, så tager vi straks fat i vognmanden, for at høre hvad der er sket, så der kan blive fundet en løsning på dette.

16Der er sket skade på mit gods. Hvordan laver jeg en reklamation?

Ved skade på dit gods, bedes du inden for 24 timer kontakte vognmanden, kan du ikke komme i kontakt med vognmanden, er du velkommen til at ringe til Transport Tilbuds kundeservice hverdage mellem 10:00-15:00. Uden for normal åbningstid bedes du sende en mail til os på kundecenter@transporttilbud.dk

17Der er fejl på min faktura. Hvor kan jeg få hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte Transport Tilbuds kundeservice mellem 10:00-15:00. Du skal dog være opmærksom på, at aftaleforholdet altid er mellem dig og vognmanden.

18Hvordan får jeg en kopi af fakturaen?

Du skal kontakte vognmanden, som stod for din transport. Kan du ikke komme i kontakt med vognmanden, er du velkommen til at kontakte Transport Tilbuds kundeservice.

19Jeg søger job som vognmand. Hvem skal jeg kontakte?

Du er velkommen til at sende en ansøgning samt CV til job@transporttilbud.dk.

20Taler jeres chauffører dansk?

Transporttilbud har ikke egne chauffører, men sammenarbejder med selvstændige vognmænd. De fleste chauffører hos de vognmænd vi har tilknyttet, taler dansk. Taler de ikke dansk, kan de helt sikkert engelsk.

21Hvordan er forholdene for jeres chauffører/vognmænd?

Vi stiller høje krav om arbejdsmiljø og arbejdsvilkår for de vognmænd vi indgår aftaler med. Vores samarbejdspartnere skal altid leve op til alle gældende regler og lovgivninger på området.

22Jeg vil gerne tilmeldes som vognmand hos Transport Tilbud. Hvem skal jeg kontakte?

Fremgangsmåden står under info i bunden på forsiden.

Ring 71 96 92 92